wtorek, 12 maja 2009

DYMnO 2009

Dwa dni temu wróciłem z XI Długodystansowego Rajdu na Orientację DYMnO 2009. Miejscem zawodów było niewielkie miasto Łochów na Mazowszu, termin: 8 – 10 maja. Wystartowałem w formule biegu na orientację na 50 km w linii powietrznej. 26 punktów kontrolnych do odnalezienia, cześć w kolejności ustalonej, część w dowolnej. Mapy w skali 1:25:000, 1:15.000 i 1:10.000. Limit czasu 12 godzin. Poszło mi w miarę dobrze. Zająłem 5 miejsce ogólnie (na 39 startujących) i 2 w swojej kategorii wiekowej (M-20). Zwycięzca pokonał trasę w nieco ponad 7 godzin. Sam przybiegłem półtorej godziny później, po 8 godzinach i 37 minutach. Podaję przybliżone dane gdyż organizator nie podał jeszcze oficjalnych wyników. Napisałem dłuższą relację i tym razem wysłałem do publikacji na portal maratonypolskie.pl. Można ją przeczytać pod tym linkiem.

Przed startem i po powrocie na metę robiłem zdjęcia. Są dostępne na stronie Picasa, tutaj. Map niestety pokazać nie mogę ponieważ organizator nie zezwolił na ich publikację w Internecie.

Relacja z zeszłego roku ukazała się na tym samym portalu, tutaj jest link.

Brak komentarzy: