sobota, 2 października 2010

Ultramaraton - Bieg Siedmiu Dolin




Wyprawa do Francji na Ultra-Trail du Mont-Blanc zakończyła się porażką dlatego zaraz po powrocie do kraju rozglądałem się za kolejnym biegiem. Dwa tygodnie później pojechałem do Krynicy na Festiwal Biegowy zorganizowany przy okazji Forum Ekonomicznego. W ramach festiwalu przewidziano między innymi górski ultramaraton na dystansie 100 kilometrów, teoretycznie bez elementu nawigacji (liniówka). Zawody ukończyłem z czasem 12:49:52 zajmując 8 miejsce na 65 osób, które wystartowały. Załapałem się na pudło, bo to było długie, aż do ósmego miejsca. Pierwszy raz na zawodach biegowych wygrałem jakieś pieniądze. 500 złotych to nie dużo ale pokryło koszty wyjazdu i jeszcze na buty zostało. Pełna relacja znajduje się na portalu napieraj.pl. Link poniżej.




Autor zdjęć: Grzegorz Wasyl Grabowski [www.wasylfoto.pl]

2 komentarze:

Yanek pisze...

Paweł, gratulacje ! Wyniki super, no i kasa się zgadza :-). I tak oto, zupełnie po cichu, przeszedłeś na zawodowstwo :-).
Widziałem że jesteś na liście startowej supermaratonu Kalisia. Powodzenia !

Paweł Antoni Pakuła pisze...

Eee, Yanek, jakie tam zawodowstwo;) Przypadkowo coś wygrałem. Ale fajnie bo to zawsze coś. Liczyłem ostatnio ile mnie kosztuje to "tanie" hobby jakim jest bieganie. Wyszło mi około 2000 - 3000 zł rocznie i to zakładając tylko starty w Polsce. Połowa kosztów to sprzęt, głównie buty; druga połowa to dojazdy i wpisowe. Dobrze by było, gdyby ta zabawa choć czasami zaczęła się zwracać.

Pozdrawiam