niedziela, 26 lutego 2012

„Warszawa Nocą” – Etap 4 - Oblężenie Sejmu


Impreza: „Warszawa Nocą” – etap 4: Oblężenie Sejmu.
Data: 22 luty 2012, start godzina 19. 
Miejsce: Warszawa, okolice Sejmu RP.
Rodzaj zawodów: nocny bieg na orientację.
Dystans: 3,4 km, do podbicia 24 PK. Niektóre punkty do podbicia kilkukrotnie (tzw. „motylek”).
Mapa: 1:4.000, kolorowa. 
Teren: miasto plus okoliczne parki, sporo przewyższeń.
Warunki: Temperatura około zera lub lekko na plusie, śniegu niewiele, gdzieniegdzie kałuże po niedawnych roztopach. Ślisko. Ścieżki i strome zbocza pokryte lodem.
Uczestnicy: wystartowało 71 osób, bez błędów ukończyło zawody 54 osoby. Wygrał Michał Olejnik (rocznik 1992) z czasem 17:39. Większość ludzi robiła trasę w dwadzieścia parę minut. Ja byłem na mecie po około 30 minutach, lecz popełniłem błędy i w efekcie jestem niesklasyfikowany (DQ).

Komentarz

Poszło słabo, prawie równie słabo jak poprzednim razem. Teraz jednak trochę bardziej kontrolowałem sytuację i przynajmniej wiem, gdzie popełniłem błędy. Z 24 PK szło mi dostatecznie do PK14. Tego punktu jakoś nie mogłem znaleźć i zakręciłem się przy nim mocno. Stanąłem w miejscu i zacząłem analizować mapę. Zanim namierzyłem PK14 straciłem kilka minut. Obawiałem się, że lampiony w jego okolicy podbiłem błędnie (myląc je ze sobą), ale jak się okazało nie było tak źle. Źle było dopiero na końcówce, pomiędzy punktami 19-24. Były one w takim zagęszczeniu, że w pośpiechu pomyliłem numery punktów i w efekcie nie podbiłem dwóch ostatnich (PK23 i PK24). W efekcie mam NKLa. Trudno, kolejna bolesna nauczka. Sama impreza była jednak bardzo fajna. Jako trening w biegach na orientację – idealna.

Brak komentarzy: