środa, 6 lipca 2011

Film z 32 Maratonu Warszawskiego


33 Maraton Warszawski zbliża się wielkimi krokami. Start jest za 80 dni, dokładnie 25 września 2011. Organizatorzy w tym roku zmienili przebieg trasy z powodu licznych prac drogowych prowadzonych przed Euro 2012. Nowa trasa wystartuje od Placu na Rozdrożu i prowadzić będzie m.in. główną aleją Łazienek Królewskich. Ponoć ma być szybka. Ja w tym roku także zgłosiłem się do funkcji pacemakera. Będę prawdopodobnie prowadził grupę na wynik 4:30. Poniżej film, który nakręciłem biegnąc w zeszłym roku z grupą na 4:30.


7 komentarzy:

borman pisze...

"Bohaterem ostatniej akcji" jest pan biegnący z przewieszonym przez ramię worem :) . Szkoda, że zniknął z wizji po 3 minucie.

Paweł Antoni Pakuła pisze...

No, ten pan z worem jest niezły, dopiero teraz go zauważyłem, jest też na 1:58 minucie filmu. Ciekawe czy dobiegł.

Niezły jest też starszy pan w legginsach i zielonym sweterku z napisem, "Legia". Jest na 6:46 minucie filmu.

Marcin Kargol / www.marcinkargol.pl pisze...

Witaj,
będziemy wspólnie zającować w Warszawie:)
Nie mogę znaleźć żadnego namiaru na Ciebie, więc gdybyś mógł, to odezwij się w wolnej chwili na m.kargol1@gmail.com :)

Pozdrawiam!

borman pisze...

Maniek, no co Ty, razem z Pawłem lecicie jako zające? To ci dopiero :) ! Maraton Warszawski jest dwa tygodnie po B7D, może się skuszę i podłączę do Was :) .

Paweł Antoni Pakuła pisze...

Jaki ten światek biegowy mały:) Marcin, zapraszamy w takim razie z nami :)

borman pisze...

Zarejestrowałem się. Opłata dokonana. Teraz muszę pomyśleć nad logistyką i noclegiem. :)

Paweł Antoni Pakuła pisze...

Przespać Marcin będziesz się pewnie mógł na jakiejś hali gimnastycznej (pewnie organizator to zapewnia ale nie sprawdzałem). Ewentualnie będziesz mógł się przespać u mnie jak będziesz chciał ale u mnie też tylko podłoga do dyspozycji:) Jak coś to pogadamy jeszcze bliżej września.