poniedziałek, 12 marca 2018

Wygrać zawsze miło

Nazwa imprezy: Dzień Kobiet na Sportowo
Czas: 10 marca 2018, start o 11:05, sobota.
Miejsce: Biała Podlaska, „Zielona Galeria”
Dystans: ok. 4750 m.
Trasa Wszystko po chodniku wzdłuż ulicy i kawałek po parkingu przy Galerii.
Pogoda: około 6-8 stopni, słonecznie, wiatr średni.
Uczestnicy: 69 osób (26 mężczyzn, 43 kobiety)
Mój czas: 17:32
Miejsce OPEN: 1

Wrażenia

Treningowy start w lokalnych, małych zawodach; przedmuchanie 6 dni po Półmaratonie Wiązowskim. Nie przygotowywałem się do tego biegu. W czwartek na siłowni w ProGym poćwiczyłem mocno mięśnie dwugłowe i pośladkowe tak, że w dniu startu miałem mocne zakwasy. Piątek też był biegany a dodatkowo wieczorem wylądowałem na domówce u koleżanek.

Zdjęcie:Andrzej Jędryczkowski

Zaraz po starcie czułem, jakbym biegł na szczudłach lub drewnianych nogach. Tuż za mną biegło kilku. Zegarek rozładował mi się tuż przed startem, więc nie wiedziałem, jak szybko biegniemy. Wydawało mi się że wolno. Zdziwiony, że nikt się nie wysuwa na prowadzenie mówię do chłopaków „wyprzedźcie mnie”. Nikt się jednak nie zdecydował. Biegliśmy zwartą, chyba 4-osobową grupą. Równym tempem. Po powrocie policzyłem na kalkulatorze Danielsa, że było to ok. 3:41 na kilometr.

Chłopcy trzymali się tuż za mną przez większość dystansu, do 4 kilometra. Ostatnie kilkaset metrów przed metą przyśpieszyłem bo wiedziałem, że jak ja nie przyśpieszę, to ci przyczajeni za moimi plecami zrobią to za mnie. Niespodziewanie dałem radę wygrać. Miałem szczęście, że nie przyjechali mocni amatorzy z okolicy, którzy z łatwością by mnie pokonali.

Dziękuję organizatorom: Klubowi Biegacza Biała Biega oraz firmie Time2Go, a także sponsorowi: „Zielonej Galerii”. Po biegu, kupiłem sobie za podarowany bon zakupowy m.in. dwa kwiaty: aloes i skrzydłokwiat. Nie znam się na kwiatach ale te podobno oczyszczają powietrze i działają zdrowotnie na organizm. Pamiętam, jak trener Wilczek polecał mi aloes na kontuzje. Dla biegacza to chyba dobry zakup.

Zdjęcie: Andrzej Jędryczkowski
 

Brak komentarzy: