niedziela, 22 stycznia 2012

Kurtka Columbia Peak 2 Peak - test


Dziś wróciłem z pieszego maratonu na orientację „Ełcka Zmarzlina”, który był jednocześnie Mistrzostwami Polski w Pieszych Maratonach na Orientację na 100 kilometrów. Ależ była impreza! A jakie ładne bagienko po drodze było! A jak na tym bagienku zaszwankowała mi czołówka! A jak utopiłem tam komórkę! A jak tam błądziliśmy! A jak szukaliśmy „szczęśliwego” PK nr 13! A jaki fajny był basen po imprezie! A jaka była impreza pożegnalna! Z czasem 13 godzin i 49 minut udało mi się zająć III miejsce w klasyfikacji generalnej, z czego jestem niezmiernie szczęśliwy. Jakąś relację z zawodów w Ełku napiszę na dniach. Teraz jeszcze padam z nóg i podpieram się nosem. Na razie daję linka do mojej relacji z testów zaawansowanej technologicznie kurtki z membraną firmy Columbia - Peak 2 Peak. Relację tę zamieścił portal o rajdach przygodowych – napieraj.pl


[link do relacji z testów Columbia Peak 2 Peak]


[link do strony internetowej producenta]


Zdjęcie: Urszula Wojciechowska


3 komentarze:

borman pisze...

Uuuuuu, to poleciałeś. Gratulejszyn :) !

motosport pisze...

Twardy jestes ja bym chyba spuchł po 10 km.Gratulacje!!!

Paweł Antoni Pakuła pisze...

motosport,

to tylko kwestia wytrenowania, predyspozycji i chęci. "Twardość" nie ma znaczenia.

Dzięki :)